Regulamin
REGULAMIN
KORZYSTANIA Z PANELU KLIENTA IOSPACE Z DNIA …. 2018 r.
§ 1 Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin korzystania z Panelu Klienta IOspace zwany dalej Regulaminem, określa zakres, zasady, funkcjonalność oraz warunki korzystania z Panelu Klienta.
Celem Panelu Klienta jest ułatwienie i szerszy dostęp Klientów do dokumentów [projektów, map, rysunków, rzutów, wizualizacji itp.] związanych z realizowaną usługą architektoniczną, wymiana i przechowywanie dokumentów jak również prowadzenie korespondencji pomiędzy stronami.
Przedmiotowy Regulamin spełnia wymogi art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 z późn.zm.).
Regulamin jest dostępny na stronie internetowej https://iospace.pl/regulamin.
Złożenie wniosku o dostęp do Panelu Klienta i wyrażenie zgody na dostęp jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków niniejszego Regulaminu.
Prawidłowe korzystanie z Panelu Klienta możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny użytkownika minimalnych wymagań technicznych określonych w § 3 regulaminu.
§ 2 Słowniczek pojęć
Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
PANEL KLIENTA- Internetowy Panel Obsługi Klienta dostępny na stronie internetowej pod adresem https://iospace.pl/klient;
ARCHITEKT- architekt Sylwia Ciesielska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Iospace Sylwia Ciesielska z siedzibą w Katowicach (40-012) przy ul. św. Jana 11/4, o numerze NIP: 714-188-44-18, REGON: 369948664;
KLIENT – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która jest stroną zawartej z Architektem umowy zlecenia usługi architektonicznej;
UŻYTKOWNIK – klient, który na podstawie złożonego wniosku uzyskał dostęp do Panelu Klienta, posiadający swój indywidualny login oraz hasło;
PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA – program komputerowy do przeglądania dokumentów w standardzie HTML niezbędny do korzystania z usługi Panelu Klienta;
LOGIN – adres e- mail podawany prze użytkownika w czasie każdorazowego logowania do panelu Klienta niezbędny do zalogowania się do Panelu Klienta. Login odpowiada adresowi e- mail podanemu we wniosku.
HASŁO – ciąg znaków podawany przez użytkownika w czasie logowania do Panelu Klienta. Jest to kombinacja min. 8 znaków (w tym przynajmniej 1 duża litera i 1 cyfra) zapewniająca użytkownikowi wyłączność i bezpieczeństwo dostępu do Panelu Klienta. Uzytkownik ma możliwość zmiany hasła na inne w dowolnym momencie po zalogowaniu się do Panelu Klienta.
USTAWA- ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. 2017 poz. 1219 z późn. zm.)
ADRES E-MAIL ARCHITEKTA- biuro@iospace.pl
STRONY- Architekt i użytkownik łącznie;
REJESTRACJA- złożenie Architektowi wniosku o dostęp do Panelu Klienta.
LOGOWANIE– wejście do Panelu Klienta za pomocą loginu i hasła.
WYLOGOWANIE – wyjście z Panelu Klienta poprzez okno „WYLOGUJ”
COOKIES- pliki tekstowe zapisywane na komputerach użytkowników.
§ 3 Wymagania techniczne
Do korzystania z Panelu Klienta wymagane jest od użytkownika dysponowanie lub wykorzystanie urządzenia teleinformatycznego z dostępem do sieci Internet, a także oprogramowania do obsługi poczty elektronicznej zdolnego do obsługi protokołów SMTP, POP3, IMAP4 oraz przeglądarka internetowa o funkcjonalności co najmniej Google Chrome lub inna przeglądarka obsługująca standard html5 i css3 (lub równoważna).
Architekt nie zapewnia oprogramowania, ani urządzeń koniecznych do spełnienia wymogów technicznych wskazanych w ust 1 oraz oprogramowania do edycji plików przesyłanych, bądź udostępnionych za pomocą Panelu Klienta.
Architekt nie ponosi także odpowiedzialności za problemy techniczne, bądź ograniczenia techniczne oprogramowania lub sprzętu komputerowego, z którego korzysta użytkownik, a które uniemożliwiają lub utrudniają mu korzystanie z Panelu Klienta.
§ 4 Rodzaje i zakres usług oferowanych poprzez Panel Klienta
Panel Klienta składa się z dwóch głównych modułów: Moje dane i Moje Projekty.
Każdy z modułów zawiera dodatkowe opcje, wyświetlane poniżej wybranego modułu.
Moje dane – w module przedstawione są dane wybranego użytkownika, tj. imię nazwisko/ nazwa firmy, adres, numer telefonu, adres e-mail. Wszystkie te dane są wprowadzane przez Architekta i mogą być w każdej chwili zmienione z poziomu Panelu Klienta, z wyłączeniem zmiany adresu e-mail i danych pełnomocnika.
Zmiana hasła – w opcji istnieje możliwość zmiany hasła dostępu do Panelu Klienta aktualnie zalogowanego użytkownika.
Moje Projekty- moduł umożliwia dostęp do projektów tworzonych dla Klienta. Projekty wyświetlają się w formie listy projektów z krótkim opisem.
Uwagi- ta opcja umożliwia stronom dodawanie i wymianę komentarzy do danego projektu
Lista plików- ta opcja umożliwia stronom dodawanie plików do projektu w formacie pdf, jpg, jpeg, bmp, png, dwg, psd, cdr, pln, 3ds, doc, exl, docx, odt, tiff
Pełnomocnik- ta opcja umożliwia Architektowi wprowadzenie danych osobowych pełnomocnika, upoważnionego do reprezentowania klienta w sprawach związanych z realizacją usługi architektonicznej.
§ 5 Korzystanie z Panelu Klienta
Korzystanie z Panelu Klienta jest nieodpłatne.
Panel Klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Każdy użytkownik korzystający z usługi Panelu Klienta posługuje się indywidualnym adresem mailowym (loginem) i hasłem.
Hasło niezbędne do korzystania z Panelu Klienta jest nadawane przez Architekta. Użytkownik może zmienić nadane mu hasło w każdym momencie trwania umowy.
Login przyporządkowany jest tylko jednemu użytkownikowi. Zmiana adresu e- mail jest możliwa wyłącznie przez Architekta. W tym celu konieczne jest złożenie stosownego wniosku pisemnie, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Architekta.
W przypadku, gdy użytkownik zapomni, bądź zgubi hasło dostępu do Panelu Klienta konieczne jest złożenie stosownego wniosku pisemnie, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Architekta. Wówczas na podany adres e-mail użytkownika zostanie wysłane nowe hasło.
Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z Panelu Klienta poprzez złożenie stosownej dyspozycji pisemnie, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Architekta. Dostęp do Panelu Klienta zostanie zablokowany nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania od użytkownika w/w dyspozycji.
Rezygnacja, o której mowa w pkt 7 nie jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy zawartej z Architektem o świadczenie usług architektonicznych
Po rezygnacji z dostępu do Panelu Klienta, ponowne udostępnienie wymaga powtórnej rejestracji.
Dostęp do Panelu Klienta wygasa każdorazowo po upływie 60 dni od zakończenia realizacji zlecenia.
Architekt może uniemożliwić użytkownikowi dostęp do Panelu Klienta, jeżeli uzyska wiarygodną informację, że użytkownik narusza postanowienia niniejszego Regulaminu, bądź powszechnie obowiązujące przepisy prawa. W takim przypadku Architekt poinformuje Klienta o zamiarze zablokowania mu dostępu do Panelu Klienta
§ 6 Zakres zobowiązań i odpowiedzialności
Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Panelu Klienta zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności do:
niepodejmowania działań mających na celu odczytanie haseł i danych innych użytkowników;
nieudostępniania hasła osobom trzecim;
zabezpieczenia loginu oraz hasła przed dostępem osób trzecich;
wylogowania się niezwłocznie po zakończeniu korzystania z Panelu Klienta;
powiadomienia Architekta o zauważonych nieprawidłowościach w działaniu Panelu Klienta;
Zakazane jest dostarczanie przez użytkownika za pośrednictwem Panelu Klienta treści o charakterze bezprawnym w rozumieniu ustawy.
Użytkownik ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie skutki wynikłe z korzystania z dostępu do Panelu Klienta przez osoby niepowołane, które w jakikolwiek sposób weszły w posiadanie loginu i hasła Klienta, w przypadku gdy Klient nie dochował należytej ostrożności w zapewnieniu bezpieczeństwa tych danych.
Architekt nie ponosi odpowiedzialności za:
przerwy w dostępie do informacji zawartych w Panelu Klienta wynikające z awarii oraz wszelkie przypadki wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych, na które Architekt nie ma wpływu;
wszelkie szkody spowodowane usunięciem przez użytkownika części lub całości projektów, bądź dokumentów dostępnych w Panelu Klienta, jeżeli był on do takiego usunięcia uprawniony;
działania osób trzecich w sieci Internet lub dokonane za jej pomocą, w szczególności za nielegalne włamanie się osoby trzeciej do Panelu Klienta.
§ 7 Poufność informacji
Wszelkie informacje dostępne dla użytkownika w Panelu Klienta chronione są zgodnie z obowiązującymi przepisami. Łączność użytkownika z Panelem Klienta odbywa się za pomocą połączenia szyfrowanego SSL (napis” https://” w pasku adresu przeglądarki internetowej).
Funkcjonowanie Panelu Klienta wykorzystuje narzędzia Google Analytics oraz Smartlook które stosują mechanizm plików „cookies”, zapisywanych przez serwer na dysku twardym urządzenia końcowego użytkownika. Stosowanie plików „cookies” nie niszczy urządzenia końcowego użytkownika oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych, ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. „Cookies” nie mają na celu identyfikacji użytkowników. Są one stosowane w celu zapamiętania informacji o użytkowniku, weryfikacji i dalszego rozwoju oferty.
Google Analitics jest stosowane w celach statystycznych w celu analizowania sposobu korzystania ze strony przez użytkowników, sporządzania raportu o aktywności w Panelu Klienta i świadczenia dalszych usług związanych z jego wykorzystaniem.
Smartlook jest stosowany w celu śledzenia zdarzeń i zachowań użytkowników podczas korzystania z Panelu Klienta, w celu analizowania sposobu korzystania z panelu przez użytkowników, ujawnienia błędów oraz obszarów do poprawy.
Każdy użytkownik może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego.
§ 8 Informacja o ryzyku
Architekt oświadcza, że niezależnie od podjętych przez niego działań mających na celu zabezpieczenie Panelu Klienta, ze względu na publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną, użytkownicy powinni liczyć się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania informacji dla użytkowników przez osoby nieuprawnione. Dlatego użytkownicy w celu podwyższenia bezpieczeństwa swojego sprzętu oraz danych powinni również stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia poprzez stosowanie programów antywirusowych i chroniących tożsamość korzystających z sieci Internet.
§ 9 Dane osobowe
Administratorem danych osobowych jest architekt Sylwia Ciesielska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Iospace Sylwia Ciesielska z siedzibą w Katowicach (40-012) przy ul. św. Jana 11/4.
Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e- mail biuro@iospace.pl, telefonicznie pod numerem telefonu: ……….lub pisemnie na adres siedziby administratora.
W celu uzyskania dostępu do Panelu Klienta, klient podaje następujące dane:
Imię i nazwisko
Dane adresowe
Numer telefonu
Adres e- mail
Firmę (dot. przedsiębiorców)
Numer NIP (dot. przedsiębiorców)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne i wymagane przez Architekta w celu rejestracji i umożliwienia korzystania z Panelu Klienta, z wyłączeniem danych oznaczonych, jako fakultatywne, których podanie jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania obowiązkowych danych osobowych wymaganych przez Architekta jest odmowa dostępu i korzystania z Panelu Klienta.
Podczas korzystania z Panelu Klienta mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego, jak również dane nawigacyjne, w tym informacje o odnośnikach, modułach i opcjach w które użytkownicy zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych podczas korzystania z Panelu Klienta.
Dane osobowe użytkownika będą przetwarzane:
w celu wykonania usługi w zakresie korzystania z Panelu Klienta tj. w szczególności rejestracji i obsługi użytkownika w ramach Panelu Klienta – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do świadczenia usługi, a w przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych fakultatywnych- podstawą prawną jest zgoda;
analitycznym i statystycznym, podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes Architekta polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną, poprawie funkcjonalności Panelu Klienta oraz analizie danych statystycznych i dostosowaniu Panelu Klienta do preferencji użytkowników;
w celu ustalenia lub dochodzenia roszczeń oraz obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Architekta.
Dane osobowe użytkowników będą/ mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, w tym:
dostawcom systemów informatycznych i usług IT;
organom uprawnionym do otrzymania Pani/Pana danych na podstawie odrębnych przepisów prawa (np. Prokuraturze, Policji, Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych, Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów).
Administrator wykorzystuje narzędzia analizy produktów w następujących celach:
zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics (administrator: Google Inc z siedzibą w USA)
analiz i badań oraz audytu oglądalności, śledzenia zdarzeń i zachowań użytkowników podczas korzystania z Panelu Klienta, a w szczególności do tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają Panelu Klienta, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości (administrator: Smartsupp.com s.r.o z siedzibą w Republice Czeskiej – Brno)
Dane osobowe użytkowników będą przetwarzane od momentu rejestracji w Panelu Klienta, aż do wygaśnięcia, bądź zablokowania dostępu do Panelu Klienta w przypadkach wskazanych w § 5 ust 7 i 10 Regulaminu, zaś w przypadku danych osobowych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody- dane te będą przetwarzane do momentu jej wycofania, jednakże nie dłużej niż do czasu wygaśnięcia, bądź zablokowania dostępu do Panelu Klienta.
Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Architekta.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych użytkownikowi przysługuje prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych. Dla celów dowodowych Architekt prosi o wnoszenie sprzeciwu drogą pisemną lub elektroniczną na adres e- mail: biuro@iospace.pl
Użytkownikowi przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 - w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.nr 119)
Zmiana Regulaminu
Architekt zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie.
W przypadku zmiany Regulaminu, użytkownicy zostaną poinformowani o zmianach przynajmniej na 30 dni przed ich wejściem w życie. Doręczenie nowej treści Regulaminu odbywać się będzie poprzez umieszczenie nowej treści na stronie https://iospace.pl wraz ze stosowną informacją. Korzystanie z Panelu Klienta po wprowadzeniu zmian do Regulaminu jest równoznaczne z wyrażeniem dla nich akceptacji i zrozumienia.
W razie braku zgody Klienta na zmianę treści Regulaminu, użytkownik może zrezygnować z korzystania z Panelu Klienta. W tym celu konieczne jest złożenie najpóźniej na 14 dni przed datą wejścia w życie takich zmian stosownego oświadczenia o braku akceptacji zmian Regulaminu i rezygnacji z korzystania z Panelu Klienta pisemnie, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Architekta.
Brak akceptacji zmian Regulaminu spowoduje zablokowanie dostępu do Panelu Klienta z chwilą wejścia w życie zmian w Regulaminie.
§ 10 Reklamacje
Klient może zgłosić wszelkie nieprawidłowości lub reklamacje dotyczące funkcjonowania Panelu Klienta pisemnie, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email Architekta.
Zgłoszenie winno zawierać opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
Reklamacja rozpatrywana będzie niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania przez Architekta pod warunkiem, że sprawa nie będzie wymagała dodatkowych wyjaśnień lub zmian funkcjonującego oprogramowania.
§ 11 Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych w powyższym Regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy ustawy oraz kodeksu cywilnego.
Wszelkie spory wynikające ze świadczenia usługi poprzez Panel Klienta rozpatrywane będą przez Sąd Rejonowy właściwym dla siedziby Architekta.
KORZYSTANIA Z PANELU KLIENTA IOSPACE Z DNIA …. 2018 r.
§ 1 Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin korzystania z Panelu Klienta IOspace zwany dalej Regulaminem, określa zakres, zasady, funkcjonalność oraz warunki korzystania z Panelu Klienta.
Celem Panelu Klienta jest ułatwienie i szerszy dostęp Klientów do dokumentów [projektów, map, rysunków, rzutów, wizualizacji itp.] związanych z realizowaną usługą architektoniczną, wymiana i przechowywanie dokumentów jak również prowadzenie korespondencji pomiędzy stronami.
Przedmiotowy Regulamin spełnia wymogi art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219 z późn.zm.).
Regulamin jest dostępny na stronie internetowej https://iospace.pl/regulamin.
Złożenie wniosku o dostęp do Panelu Klienta i wyrażenie zgody na dostęp jest równoznaczne z pełną akceptacją warunków niniejszego Regulaminu.
Prawidłowe korzystanie z Panelu Klienta możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny użytkownika minimalnych wymagań technicznych określonych w § 3 regulaminu.
§ 2 Słowniczek pojęć
Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:
PANEL KLIENTA- Internetowy Panel Obsługi Klienta dostępny na stronie internetowej pod adresem https://iospace.pl/klient;
ARCHITEKT- architekt Sylwia Ciesielska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Iospace Sylwia Ciesielska z siedzibą w Katowicach (40-012) przy ul. św. Jana 11/4, o numerze NIP: 714-188-44-18, REGON: 369948664;
KLIENT – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która jest stroną zawartej z Architektem umowy zlecenia usługi architektonicznej;
UŻYTKOWNIK – klient, który na podstawie złożonego wniosku uzyskał dostęp do Panelu Klienta, posiadający swój indywidualny login oraz hasło;
PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA – program komputerowy do przeglądania dokumentów w standardzie HTML niezbędny do korzystania z usługi Panelu Klienta;
LOGIN – adres e- mail podawany prze użytkownika w czasie każdorazowego logowania do panelu Klienta niezbędny do zalogowania się do Panelu Klienta. Login odpowiada adresowi e- mail podanemu we wniosku.
HASŁO – ciąg znaków podawany przez użytkownika w czasie logowania do Panelu Klienta. Jest to kombinacja min. 8 znaków (w tym przynajmniej 1 duża litera i 1 cyfra) zapewniająca użytkownikowi wyłączność i bezpieczeństwo dostępu do Panelu Klienta. Uzytkownik ma możliwość zmiany hasła na inne w dowolnym momencie po zalogowaniu się do Panelu Klienta.
USTAWA- ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. 2017 poz. 1219 z późn. zm.)
ADRES E-MAIL ARCHITEKTA- biuro@iospace.pl
STRONY- Architekt i użytkownik łącznie;
REJESTRACJA- złożenie Architektowi wniosku o dostęp do Panelu Klienta.
LOGOWANIE– wejście do Panelu Klienta za pomocą loginu i hasła.
WYLOGOWANIE – wyjście z Panelu Klienta poprzez okno „WYLOGUJ”
COOKIES- pliki tekstowe zapisywane na komputerach użytkowników.
§ 3 Wymagania techniczne
Do korzystania z Panelu Klienta wymagane jest od użytkownika dysponowanie lub wykorzystanie urządzenia teleinformatycznego z dostępem do sieci Internet, a także oprogramowania do obsługi poczty elektronicznej zdolnego do obsługi protokołów SMTP, POP3, IMAP4 oraz przeglądarka internetowa o funkcjonalności co najmniej Google Chrome lub inna przeglądarka obsługująca standard html5 i css3 (lub równoważna).
Architekt nie zapewnia oprogramowania, ani urządzeń koniecznych do spełnienia wymogów technicznych wskazanych w ust 1 oraz oprogramowania do edycji plików przesyłanych, bądź udostępnionych za pomocą Panelu Klienta.
Architekt nie ponosi także odpowiedzialności za problemy techniczne, bądź ograniczenia techniczne oprogramowania lub sprzętu komputerowego, z którego korzysta użytkownik, a które uniemożliwiają lub utrudniają mu korzystanie z Panelu Klienta.
§ 4 Rodzaje i zakres usług oferowanych poprzez Panel Klienta
Panel Klienta składa się z dwóch głównych modułów: Moje dane i Moje Projekty.
Każdy z modułów zawiera dodatkowe opcje, wyświetlane poniżej wybranego modułu.
Moje dane – w module przedstawione są dane wybranego użytkownika, tj. imię nazwisko/ nazwa firmy, adres, numer telefonu, adres e-mail. Wszystkie te dane są wprowadzane przez Architekta i mogą być w każdej chwili zmienione z poziomu Panelu Klienta, z wyłączeniem zmiany adresu e-mail i danych pełnomocnika.
Zmiana hasła – w opcji istnieje możliwość zmiany hasła dostępu do Panelu Klienta aktualnie zalogowanego użytkownika.
Moje Projekty- moduł umożliwia dostęp do projektów tworzonych dla Klienta. Projekty wyświetlają się w formie listy projektów z krótkim opisem.
Uwagi- ta opcja umożliwia stronom dodawanie i wymianę komentarzy do danego projektu
Lista plików- ta opcja umożliwia stronom dodawanie plików do projektu w formacie pdf, jpg, jpeg, bmp, png, dwg, psd, cdr, pln, 3ds, doc, exl, docx, odt, tiff
Pełnomocnik- ta opcja umożliwia Architektowi wprowadzenie danych osobowych pełnomocnika, upoważnionego do reprezentowania klienta w sprawach związanych z realizacją usługi architektonicznej.
§ 5 Korzystanie z Panelu Klienta
Korzystanie z Panelu Klienta jest nieodpłatne.
Panel Klienta jest dostępny 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
Każdy użytkownik korzystający z usługi Panelu Klienta posługuje się indywidualnym adresem mailowym (loginem) i hasłem.
Hasło niezbędne do korzystania z Panelu Klienta jest nadawane przez Architekta. Użytkownik może zmienić nadane mu hasło w każdym momencie trwania umowy.
Login przyporządkowany jest tylko jednemu użytkownikowi. Zmiana adresu e- mail jest możliwa wyłącznie przez Architekta. W tym celu konieczne jest złożenie stosownego wniosku pisemnie, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Architekta.
W przypadku, gdy użytkownik zapomni, bądź zgubi hasło dostępu do Panelu Klienta konieczne jest złożenie stosownego wniosku pisemnie, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Architekta. Wówczas na podany adres e-mail użytkownika zostanie wysłane nowe hasło.
Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z Panelu Klienta poprzez złożenie stosownej dyspozycji pisemnie, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Architekta. Dostęp do Panelu Klienta zostanie zablokowany nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania od użytkownika w/w dyspozycji.
Rezygnacja, o której mowa w pkt 7 nie jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy zawartej z Architektem o świadczenie usług architektonicznych
Po rezygnacji z dostępu do Panelu Klienta, ponowne udostępnienie wymaga powtórnej rejestracji.
Dostęp do Panelu Klienta wygasa każdorazowo po upływie 60 dni od zakończenia realizacji zlecenia.
Architekt może uniemożliwić użytkownikowi dostęp do Panelu Klienta, jeżeli uzyska wiarygodną informację, że użytkownik narusza postanowienia niniejszego Regulaminu, bądź powszechnie obowiązujące przepisy prawa. W takim przypadku Architekt poinformuje Klienta o zamiarze zablokowania mu dostępu do Panelu Klienta
§ 6 Zakres zobowiązań i odpowiedzialności
Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Panelu Klienta zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności do:
niepodejmowania działań mających na celu odczytanie haseł i danych innych użytkowników;
nieudostępniania hasła osobom trzecim;
zabezpieczenia loginu oraz hasła przed dostępem osób trzecich;
wylogowania się niezwłocznie po zakończeniu korzystania z Panelu Klienta;
powiadomienia Architekta o zauważonych nieprawidłowościach w działaniu Panelu Klienta;
Zakazane jest dostarczanie przez użytkownika za pośrednictwem Panelu Klienta treści o charakterze bezprawnym w rozumieniu ustawy.
Użytkownik ponosi całkowitą odpowiedzialność za wszelkie skutki wynikłe z korzystania z dostępu do Panelu Klienta przez osoby niepowołane, które w jakikolwiek sposób weszły w posiadanie loginu i hasła Klienta, w przypadku gdy Klient nie dochował należytej ostrożności w zapewnieniu bezpieczeństwa tych danych.
Architekt nie ponosi odpowiedzialności za:
przerwy w dostępie do informacji zawartych w Panelu Klienta wynikające z awarii oraz wszelkie przypadki wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych, na które Architekt nie ma wpływu;
wszelkie szkody spowodowane usunięciem przez użytkownika części lub całości projektów, bądź dokumentów dostępnych w Panelu Klienta, jeżeli był on do takiego usunięcia uprawniony;
działania osób trzecich w sieci Internet lub dokonane za jej pomocą, w szczególności za nielegalne włamanie się osoby trzeciej do Panelu Klienta.
§ 7 Poufność informacji
Wszelkie informacje dostępne dla użytkownika w Panelu Klienta chronione są zgodnie z obowiązującymi przepisami. Łączność użytkownika z Panelem Klienta odbywa się za pomocą połączenia szyfrowanego SSL (napis” https://” w pasku adresu przeglądarki internetowej).
Funkcjonowanie Panelu Klienta wykorzystuje narzędzia Google Analytics oraz Smartlook które stosują mechanizm plików „cookies”, zapisywanych przez serwer na dysku twardym urządzenia końcowego użytkownika. Stosowanie plików „cookies” nie niszczy urządzenia końcowego użytkownika oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych, ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. „Cookies” nie mają na celu identyfikacji użytkowników. Są one stosowane w celu zapamiętania informacji o użytkowniku, weryfikacji i dalszego rozwoju oferty.
Google Analitics jest stosowane w celach statystycznych w celu analizowania sposobu korzystania ze strony przez użytkowników, sporządzania raportu o aktywności w Panelu Klienta i świadczenia dalszych usług związanych z jego wykorzystaniem.
Smartlook jest stosowany w celu śledzenia zdarzeń i zachowań użytkowników podczas korzystania z Panelu Klienta, w celu analizowania sposobu korzystania z panelu przez użytkowników, ujawnienia błędów oraz obszarów do poprawy.
Każdy użytkownik może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego.
§ 8 Informacja o ryzyku
Architekt oświadcza, że niezależnie od podjętych przez niego działań mających na celu zabezpieczenie Panelu Klienta, ze względu na publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną, użytkownicy powinni liczyć się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania informacji dla użytkowników przez osoby nieuprawnione. Dlatego użytkownicy w celu podwyższenia bezpieczeństwa swojego sprzętu oraz danych powinni również stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia poprzez stosowanie programów antywirusowych i chroniących tożsamość korzystających z sieci Internet.
§ 9 Dane osobowe
Administratorem danych osobowych jest architekt Sylwia Ciesielska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Iospace Sylwia Ciesielska z siedzibą w Katowicach (40-012) przy ul. św. Jana 11/4.
Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres e- mail biuro@iospace.pl, telefonicznie pod numerem telefonu: ……….lub pisemnie na adres siedziby administratora.
W celu uzyskania dostępu do Panelu Klienta, klient podaje następujące dane:
Imię i nazwisko
Dane adresowe
Numer telefonu
Adres e- mail
Firmę (dot. przedsiębiorców)
Numer NIP (dot. przedsiębiorców)
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne i wymagane przez Architekta w celu rejestracji i umożliwienia korzystania z Panelu Klienta, z wyłączeniem danych oznaczonych, jako fakultatywne, których podanie jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania obowiązkowych danych osobowych wymaganych przez Architekta jest odmowa dostępu i korzystania z Panelu Klienta.
Podczas korzystania z Panelu Klienta mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera użytkownika lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego, jak również dane nawigacyjne, w tym informacje o odnośnikach, modułach i opcjach w które użytkownicy zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych podczas korzystania z Panelu Klienta.
Dane osobowe użytkownika będą przetwarzane:
w celu wykonania usługi w zakresie korzystania z Panelu Klienta tj. w szczególności rejestracji i obsługi użytkownika w ramach Panelu Klienta – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do świadczenia usługi, a w przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych fakultatywnych- podstawą prawną jest zgoda;
analitycznym i statystycznym, podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes Architekta polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną, poprawie funkcjonalności Panelu Klienta oraz analizie danych statystycznych i dostosowaniu Panelu Klienta do preferencji użytkowników;
w celu ustalenia lub dochodzenia roszczeń oraz obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Architekta.
Dane osobowe użytkowników będą/ mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, w tym:
dostawcom systemów informatycznych i usług IT;
organom uprawnionym do otrzymania Pani/Pana danych na podstawie odrębnych przepisów prawa (np. Prokuraturze, Policji, Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych, Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów).
Administrator wykorzystuje narzędzia analizy produktów w następujących celach:
zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics (administrator: Google Inc z siedzibą w USA)
analiz i badań oraz audytu oglądalności, śledzenia zdarzeń i zachowań użytkowników podczas korzystania z Panelu Klienta, a w szczególności do tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają Panelu Klienta, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości (administrator: Smartsupp.com s.r.o z siedzibą w Republice Czeskiej – Brno)
Dane osobowe użytkowników będą przetwarzane od momentu rejestracji w Panelu Klienta, aż do wygaśnięcia, bądź zablokowania dostępu do Panelu Klienta w przypadkach wskazanych w § 5 ust 7 i 10 Regulaminu, zaś w przypadku danych osobowych, których przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody- dane te będą przetwarzane do momentu jej wycofania, jednakże nie dłużej niż do czasu wygaśnięcia, bądź zablokowania dostępu do Panelu Klienta.
Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Architekta.
W związku z przetwarzaniem danych osobowych użytkownikowi przysługuje prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych. Dla celów dowodowych Architekt prosi o wnoszenie sprzeciwu drogą pisemną lub elektroniczną na adres e- mail: biuro@iospace.pl
Użytkownikowi przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 - w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L.nr 119)
Zmiana Regulaminu
Architekt zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie.
W przypadku zmiany Regulaminu, użytkownicy zostaną poinformowani o zmianach przynajmniej na 30 dni przed ich wejściem w życie. Doręczenie nowej treści Regulaminu odbywać się będzie poprzez umieszczenie nowej treści na stronie https://iospace.pl wraz ze stosowną informacją. Korzystanie z Panelu Klienta po wprowadzeniu zmian do Regulaminu jest równoznaczne z wyrażeniem dla nich akceptacji i zrozumienia.
W razie braku zgody Klienta na zmianę treści Regulaminu, użytkownik może zrezygnować z korzystania z Panelu Klienta. W tym celu konieczne jest złożenie najpóźniej na 14 dni przed datą wejścia w życie takich zmian stosownego oświadczenia o braku akceptacji zmian Regulaminu i rezygnacji z korzystania z Panelu Klienta pisemnie, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Architekta.
Brak akceptacji zmian Regulaminu spowoduje zablokowanie dostępu do Panelu Klienta z chwilą wejścia w życie zmian w Regulaminie.
§ 10 Reklamacje
Klient może zgłosić wszelkie nieprawidłowości lub reklamacje dotyczące funkcjonowania Panelu Klienta pisemnie, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email Architekta.
Zgłoszenie winno zawierać opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji.
Reklamacja rozpatrywana będzie niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania przez Architekta pod warunkiem, że sprawa nie będzie wymagała dodatkowych wyjaśnień lub zmian funkcjonującego oprogramowania.
§ 11 Postanowienia końcowe
W sprawach nieuregulowanych w powyższym Regulaminie stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy ustawy oraz kodeksu cywilnego.
Wszelkie spory wynikające ze świadczenia usługi poprzez Panel Klienta rozpatrywane będą przez Sąd Rejonowy właściwym dla siedziby Architekta.